Terhes asszony mellett mit csináljon a férj?

A legtermészetesebben segítse őt mindenben, legyen hűséges és várják együtt szeretetben és szerelemben a babát.

No, igen. Könnyű ezt mondani, de sajnos az életben nem mindig így történik a dolog. Szeretném kihangsúlyozni, hogy eszem ágában sincs általánosítani, hiszen élnek még köztünk család centrikus, hűséges és odaadó férfiak, de sajnos léteznek elég kevés jellemmel rendelkező példányok is. :P

Saját környezetemben tapasztaltam nem egy alkalommal, hogy amikor a feleség/élettárs/barátnő otthon van a 8. - 9. hónapos terhesen, a férj vagy élettárs, a munkahelyén, vagy munka után szégyentelenül flörtölget másokkal. Előfordul, hogy a flörtölésnél még nem is áll meg a folyamat. Miközben az "asszonyka" otthon várja jóhiszeműen párját. Lehet, hogy ez vagy ezek a kilengések soha nem derülnek ki. Az is előfordulhat, hogy mégis.

Nos, van egy olyan mondás, hogy a jó feleség, mindent megbocsájt, de semmit nem felejt! Kíváncsi lennék ebben a helyzetben vajon mennyire könnyű megbocsájtani? Mennyire lehet, a "család egységére" alapozva elnézni ilyen eseteket? Kíváncsi lennék kinek milyen tapasztalata van ebben a témában és hogy lehet -e jó döntést hozni?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogy mi a jó döntés, mindig csak utólag derül ki. De én hiszek a szeretet erejében (szándékosan nem szerelmet írtam). Az igaz szeretet mindent megbocsájt. Hogy mennyire igaz a szeretet az ilyenkor derül ki. Sőt hiszek abban, hogy nagy mélyrepülés után magasabbra emelkedhetünk.
Én megbocsájtottam volna, ha kérték volna a bocsánatot.De a férjem részéről nem volt igazi a szeretet. Képtelen volt megalázkodni. Most itt vagyok egy tündéri, 20 hónapos kisfiúval, akit több mint, másfél éve egyedül nevelek.

Melinda írta...

Kedves Hozzászóló!

Sajnálatos ami Veled történt. Talán közhely, de én meg hiszem, hogy mindig minden okkal történik. Talán a férjed nem érdemelt meg Téged és a Kisfiadat. Én biztos vagyok abban, hogy eljön még az életedben az Igazi, aki tényleg számodra az Igazi. Aki annyira fog Titeket szeretni, tisztelni és becsülni, hogy nem lesz olyan dolog, amiért feladná a kapcsolatotokat.

Megjegyzés küldése