A legjobb baránőmmel csalt

Előfordult velem, amit álmomban sem gondoltam volna, hogy a legjobb barátnőm képes elcsavarni a pasim fejét. Na nem mintha akkori párom egy ártatlan bárány lett volna, de akkor is! Már hetek óta gyanúsak voltak nekem, bizonyos megnyilvánulásukra azt mondtam, hogy na nekem ez sok. Persze meg is kérdeztem akkori páromat, hogy mégis mi történik a hátam mögött?! Persze akárhányszor felhoztam a témát, mindig veszekedés lett belőle, mondván, hogy eltúlzok dolgokat és csak képzelődöm. Ja, és előszeretettel vágta a fejemhez, hogy üldözési mániám van. Nos, időbe telt, míg sikerült magamban elnyomni azt a bizonyos zöld szemű szörnyet, de ettől még nem nyugodtam meg. Miután szakítottunk, rá kb fél évre, a közös ismerőseink számoltak be nekem, az akkor már exem ilyen-olyan félrelépéseiről. Már igazán nem lepett meg a dolog, hiszen nagyon sokat voltam féltékeny és sajnos szinte minden esetet később ilyen módon igazoltak számomra, de a legdurvább az volt, amikor azt hallottam, hogy az a lány, akiről akkoriban azt hittem, hogy a legjobb barátnőm, az a lány is a hódítások között volt. És nem csak, hogy közöttük volt, de amikor ők ketten együtt voltak (akkor még én is együtt voltam a sráccal), a lánynak a szeme nem rebbent, amikor engem vígasztalt és megkérdeztem tőle, hogy ugye nem lenne képes összejönni az én pasimmal.... Persze azt hazudta, hogy nem lenne képes, mert nem tenné kockára a barátságunkat. Hát erről ennyit. De kíváncsi lennék arra, hogy mi a közvélemény ezzel a témával kapcsolatban. Ki hogy intézné el, ha rájönne, hogy a legjobb barátja/barátnője elcsavarta a kedvese fejét....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése